Wednesday, April 29, 2009

Minyak Mariam










RM38.90


Minyak sapuan khusus yg diamalkan oleh sebahagian wanita di zaman dahulu utk mengekalkan kecantikan payudara agar kekal cantik, awet muda, tegang dan sihat.Gabungan 100% dari bahan asli seperti ekstrak minyak dara, serai, kecur, kunyit dara dan pelbagai campuran ekstrak minyak di saring dari herba dan akar kayu terpilih. Diproses secara berperingkat2 disertai dengan doa-doa khusus untuk kecantikan payudara wanita.Sangat sesuai untuk diamalkan oleh wanita pelbagai peringkat usia, wanita mengandung dan menyusu badan.
mengekalkan keanjalan payudara agar montok & kental. menegangkan, memantapkan & membentuk payudara. membesarkan payudara yg terbantut pembesarannya, membaikpulih saraf dan urat di sekitar payudra mengekalkan kedudukan payudara ke tempat asalnya
melancarkan pengeluaran susu badan bagi ibu menyusukan menjaga kesihatan payudara sewaktu mengandung dan melahirkan megawet-mudakan bahagian payudara membaikpulih tisu0tisu kulit di bahagian payudara mencerahkan "nipple" dan sekitar payudara mengeluarkan "nipple" yang tenggelam, ect..



Cara penggunaan :
1. Picit botol 1-2 x ke hujung jari, dibacakan Selawat Nabi 3x dan dihembus ke minyak di jari dan mulakan urutan mengelilingi bahagian puting (nipple) terlebih dahulu. Ini bertujuan untuk meransang saraf-saraf dibahagian tersebut.

2. Kemudian picit lagi 1-2x lagi ke tapak tangan. Buat pemanasan tangan seketika untuk memanaskan sedikit minyak sambil berselawat ke atas Nabi sebanyak 3x dan dihembus ke tapak tangan. Urutan dimulakan dari bahagian bawah payudara dengan teknik ampuan menolak hingga ke bahagian dada. Lakukan 5 hingga 10 ampuan sebegini.

3. Lakukan urutan mengelilingi payudara seperti berikut:a. payudara sebelah kanan urut mengelilingi payudara mengikut arah pusingna jam.b. payudara sebelah kiri urut mengelilingi payudara melawan arah pusingan jamc. bg mereka yg ingin kurangkan size payudara.. sila buat arahan berlawanan

4. lakukan urutan step no 2 dan pastikan pemakaian baju dalam yang sesuai.Waktu penggunaan : 2 kali sehari (selepas mandi pagi ~sebaiknya sebelum matahari terbit & selepas mandi malam/sebelum tidur)

Pantang Larang: JANGAN DILANGKAH, dilarang guna waktu haid, dilarang guna sewaktu masih dalam hadas besar (junub)Nota Tambahan: bagi wanita yg mengalami masalah payudara terlalu kecil dan tidak proportion, sangat digalakkan mengamalkan kombinasi Minyak Mariam, Sabun Herba & Cocoa Collagen Power Plus untuk kesan yang cepat.Bagi ibi-ibu yg menyusu, lap nipple anda sebelum penyusuan dan oleh kerana 100% ekstrak minyak dari herba & akar kayu asli, ianya tidak mendatangkan kemudaratan sekiranya termakan.

0 comments:

Blogger template 'FlowerFlush' by Ourblogtemplates.com 2008